dinsdag 23 augustus 2016

Je bent welkom in mijn team!


Deel je passie, bekijk mijn promo filmpje:
 


 
Hoe fijn zou het zijn als je je passie kunt delen met andere mensen? Dat je ze mag inspireren met mooie kaarten en projecten? Nieuwe mensen leren kennen en er mooie kortingen en/of gratis stempelsets aan over te houden? Je bent van harte welkom in mijn team.

Stap je in als demo dan mag je uit de gloednieuwe catalogus alle artikelen uitzoeken die je mooi vindt, stempels, cardstock, alles wat je maar op je verlanglijstje hebt staan voor een maximaal bedrag van 175,- euro, je betaald slechts 129,-

De voordelen op een rijtje;

- Direct al je lievelingsartikelen in je bezit!
- Persoonlijke coaching van mijzelf, ik sta klaar voor al je vragen
- Levering veelal binnen een paar dagen, direct op jouw adres
- Ook de keuze uit de luxe woodmounted stempels
- Koop bijvoorbeeld al je favoriete stempelinkt in 1 keer!
- Demo kortingen van minimaal 20% tot 25% en rewards (gratis artikelen)



Liever geen actieve verkoop maar hobby demo worden? Ook dan is het mogelijk om van bovenstaande aanbieding gebruik te maken, zonder verdere verplichtingen.

Klik op onderstaande link om je direct in te schrijven en je starter kit te bestellen:


https://ida.stampinup.com/?demoid=5017485

Wil je meer weten of heb je vragen? Neem contact met mij op via email Melinda.creatief@ziggo.nl

Lieve groet,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten