maandag 10 april 2017

Sale - retired list 2017


https://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=90101&dbwsdemoid=5017485
Complete retired lijst












Hallo lieve creatieve vriendinnen! Leuk dat je weer even op mijn blog komt kijken. Vandaag staat in het teken van heel veel kortingen want de lijst met stempels en hobby artikelen is bekend die niet mee gaan in de nieuwe jaar catalogus die 1 juni uitkomt. Dat betekent dus dat je je slag kunt slaan! Hieronder een greep uit de artikelen die niet mee gaan en dus met een flinke korting weg mogen. Op = op dus wees er snel bij. Download hier de complete prijslijst in pfd:

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/lastChance/2017_EU_RetiredList/Retiring_List_EU_ENG.pdf
 

Stempelsets in de uitverkoop:

Inktpads & pens

Een greep uit het papier wat in de uitverkoop gaat:



Om de complete lijst met uitverkoop artikelente zien klik op de volgende link:
 

Note: op het moment dat ik dit  blogbericht typ zijn de sale prijzen nog niet te zien op de website van Stampin Up. Kijk later dan nog een keertje of vraag de juiste prijs bij mij op of:
Wil je liever niet via de webwinkel bestellen, dan mag je altijd je bestelling aan mij door geven dan regel ik het voor je. Mijn email adres is: Melinda.creatief@ziggo.nl
 
Heb je vragen over de stempelsets of over de andere artikelen, stuur me een berichtje en ik antwoord je z.s.m. terug.
 
Veel shopplezier!
 
Groetjes,
Melinda
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten