Vintage Leaves







































De stempelset Vintage leaves heeft veel mogelijkheden. Vandaag dus een kaartje waarbij ik diverse technieken hebt toegepast. Op Whisper White cardstok heb ik met Versamark inkt de bladeren gestempeld en daarna met Embossing Powder White geembossed. Ik heb de volgende kleuren inkt gebruikt en op Stempel Block F gedrukt'; Bermuda Bay, Pear Pizass, Delightful Dyon en daarna met de Stampin Spritzer nat gespoten.

 



Vervolgens druk je het block op je papier  en laat daarna even rusten. De inkt en het water vinden hun weg, iedere keer is het resultaat anders! Til het block op en laat de inkt drogen (eventueel met de heattool). Met een doekje wrijf je zachtjes de inkt weg van de geembosde bladeren. Stempel een aantal spetters uit de set Gorgeous Grunge. Stempel vervolgens op desigher stack Typeset Specialty met Basic Black inkt een los herfstblad. Mat dit op een stuk Wishper White cardstock en vervolgens op Pear Pizass cardstock. Ik heb er nog een eyelet doorheen geslagen als extra accentje. Daarna het geheel op een groter stuk cardstock Wisper White geplakt en dit weer op een dubbele kraft kaart. Het resultaat is een heel artistieke kaart!

Liefs,











Dit zijn de stempelsets, inkt en papier die ik gebruikt heb:

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts