Gewoon Mooi


Soms heb je van die dagen dat je denkt, nu wil ik iets maken met een mooie retired stempelset. Retired houdt in, niet meer leverbaar, sets uit de voormalige catalogussen. Normaal gesproken werken demo's alleen met 'current' artikelen maar zo tegendraads als ik soms kan zijn dacht ik nu, deze stempels zijn zo mooi die kun je niet laten liggen. Er zijn vast honderden stempelaars die deze set ook op de plank hebben liggen, dus hierbij wat 'retired' inspiratie. Natuurlijk kun je elk gewenste stempel gebruiken in de uit gestanste delen. Overigens.... ik heb de cirkel en de ovaal met de nieuwe Stitched from the Heart Framelits... zijn ze niet geweldig!!! Ik ben er super super blij mee.






































De basis voor deze kaarten zijn een stuk kraft cardstock van 30 x 15vcm, rillen op 15 cm. Daarop Whisper White cardstock van 10 x 15 cm. Daarop een reep Whisper White cardstock geembossed met de folder Softly Fallen.






































Een reep ribbel karton grofweg afgescheurd met daarop weer een stukje Designer Series paper Stacks Neutrals. Met de Framelits Stitched from the Heart de grootste cirkel en de grootste ovaal uitgestanst en daar de bloem in gestempeld met Real Red. De kleur wat vervaagd met water en de Aquapainter. Je krijgt dan zo'n mooi zacht watercolour effect.

Hoop dat jullie deze post weer leuk vinden. De Stitched Shaped Framelits zitten in een set van maar liefst 12 stuks en kosten 36,=. Ze zijn hier te bestellen als je klikt op deze link:



Tot de volgende keer!

Lieve groeten,

Melinda

Product List

Reacties

Populaire posts