Swirly Scribbles


Kaarten maken werkt bij soms meditatief, een momentje bezinning, je hoofd helemaal leeg maken. En daar is dit kaartje een voorbeeldje van. Uit water colour papier heb ik 2 mallen gestanst uit de set Swirly Scribbels. De grootste heb ik nat gemaakt en daar een aantal verschillende kleuren inkt in 'laten vallen'. Doordat het papier nat was, liepen de kleurtjes mooi in elkaar over. Ik heb Garden Green gebruikt in combinatie met Crazy Cajun en Chocolate Chips. Op dezelfde manier heb ik de losse blaadjes gestanst en ingekleurd. Goed laten drogen en de blaadjes nog een glans gegeven met kleurloze lak.


En zo heb ik een hele set kaartje gemaakt, eenvoudig techniekje, niet te veel poespas, heerlijk om te doen en super zenn.

Hoop dat jullie deze post leuk vinden!

Liefs,

Melinda

Reacties

Populaire posts