Stampin Up virus.....


We zijn inmiddels 1,5 jaar verder. Er is veel gebeurd in mijn leventje. Mijn werkgever ging failliet en ik ben volledig zelfstandige geworden; ik ben een consultancy bedrijf begonnen op het gebied van Competentie Management in de olie & gas industrie. De branche waar mijn hart ligt. Ik heb een prachtig team om mij heen en we werken aan mooie projecten. Druk, dat wel en wat doe ik als ik (te) druk ben... aan de hobby. Het Stampin Up virus heeft me weer te pakken en ik heb een Startpakket gekocht. Ik zal geen workshops meer geven omdat ik daar gewoon de tijd niet meer voor heb, maar ik wil wel graag mijn kaarten delen met jullie. 
Ik werk nu met alle stempelsets die ik heb, retired of uit de huidige gidsen, dat maakt me niet meer zo veel uit. Ik combineer ook met andere merken. Volledige vrijheid in creativiteit is mijn motto. Ik waardeer jullie reacties op mijn werk, dus laat graag iets achter. 

Veel liefs,
Melinda




Reacties

  1. I love your work Melinda and am happy to see you sharing your work again!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts