Special Reasons



Ik realiseer me dat het veel te lang geleden is dat ik een Blogpost heb geplaatst. Het is de laatste tijd erg druk geweest in mijn prive leven. Dat heb je soms en dan ontbreekt de tijd om je blog bij te werken. Niet dat ik stil gezeten heb hoor, er zijn weer genoeg mooie kaartjes gemaakt! Vandaag dus een inhaal slag maken en een uurtje achter de computer gekropen.


Deze kaart heb ik gemaakt met de Special Reasons stempel set en bijpassende dies. De kleurtjes die ik gebruikt heb zijn Night of Navy, Tempting Turquoise, Dapper Denim en Pear Pizass. Leuk in combinatie met een kraft basis kaart. De stempel set en dies zijn nog maar tot 31 maart a.s. leverbaar en komen uit de lente/zomer gids. Nadat ik de bloemen gestempeld heb op water colour papier, ben ik er met de aquapainter over heen gegaan. Heel lichtjes, niet te veel vocht op het penseel. Doordat de inkt op water basis is, loopt deze uit en krijg je een leuk en speels effect. De tekst heb ik gestempeld met versamark inkt en daarna geembossed met embossing powder gold.


Liefs,
Melinda



Reacties

Populaire posts