Online workshop 2: Dragonfly Dreams






































Hallo lieve allemaal!

Op maandag 1 mei om 19.00 uur plaats ik weer een nieuwe online workshop op mijn Facebook pagina; www.facebook.nl/melinda.creabook  Ik hoop dat jullie weer komen kijken! We gaan de kaart maken met de libelle uit de set Dragon Fly dreams. Hieronder tref je een lijstje aan met de materialen die ik gebruikt heb (en overigens allemaal te koop in mijn online winkel:
www.creabook.stampinup.net).

De techniek voor het inkleuren van de libelle is eigenlijk best eenvoudig, een kwestie van doen dus. Gewoon proberen en je zult zien dat het eigenlijk niet fout kan gaan.

Gebruikte materialen:
Stempelset Dragon Fly Dreams
Thinlit set Dragonflies
Stictched Framelits set
Stempleset Gorgeous Grunch
Tempting Turqoise inktpad
Tempting Turquoise cardstock afmeting: 21 cm x 15.5cm
Aquarelpapier afmeting 10 x 15 cm
Refillers: Bermuda Bay, Tempting Turqoise
Aquarelverf: goud
Dimensionals
Lijm
Aquapainter

Mocht je vragen hebben naar aanleiding van de gebruikte materialen, laat het mij weten. Als je me een emailtje stuurt krijg je altijd antwoord Melinda.creatief@ziggo.nl

Hieronder nog de links van de gebruikte artikelen naar de webshop:
Mocht je maandag geen tijd hebben om te kijken, kom dan nog een keertje terug op dit blog, want ik plaats hier de workshop ook! Laten jullie weten wat je er van vond?

Lieve groeten,
Melinda


Reacties

Populaire posts