Affectionately yours

























De Affectionately yours Specialty Designer papers stonden bovenaan m'n verlanglijstje samen met de Botanical Builder Framelits. De basis is een vel cardstock Crumb Cake met daarop een kaart in de kleur Pear Pizass. Deze mooie en warme kleur groen komt weer terug in de bladeren. De tekst heb ik gestempeld met Versafine en vervolgens geembossed in de kleur Copper. Een onwijs gave koper kleurige embossing powder en een echte must have! De bloemen heb ik gestanst op de nieuwe In Colors Dapper Denim Peekaboo Peach en Sweet Sugar Plum. Bij deze lijn papier hoort ook een stempelset genaamd: Love & Affection. Ik heb deze helaas nog niet in mijn bezit maar bovenaan het volgende verlanglijstje. Binnenkort hoop ik hiervan een paar mooie kaarten te plaatsen op dit Blog.





























Liefs,








 Voor deze kaart heb ik gebruikt:

Reacties

Populaire posts