Blooms and Bliss


























Vandaag heb ik een drietal kaartjes gemaakt met de Blooms en Bliss lijn van Stampin' UP. De pastel kleuren geven een zachte en lieve indruk. Ik heb de kleur Island Indigo als tegenhanger gekozen en dat past weer super.





























De achtergrond van deze kaart is zelf gestempeld, het lijkt net Designer Paper! Uit cardstock Blushing Bride, Island Indigo en Mint Macaron heb ik met de Botanical Thinlits bloemen en blaadjes gestanst.






































Het bovenstaande kaartje is gestempeld op Water color paper. Nadat ik de stempel heb beïnkt, heb ik deze nat gespoten met de Stampin Spritser. De inkt loopt dan wat uit voor een speels effect. Ik ben nog lang niet uitgespeeld met de Blooms and Wishes stempelset, wat een mogelijkheden!

Tot de volgende keer,

Liefs,





 


Voor deze kaartjes heb ik gebruikt: 

Reacties

Populaire posts